

Nieuws: BeSpoken: disruptie op de PR-markt
Sinds begin oktober 2018 telt ons land een nieuw PR-bureau. En het is er meteen een dat de markt op een totaal andere manier benadert. BeSpoken trekt resoluut de kaart van ‘corporate storytelling.’
BeSpoken – geesteskind van journalist en communicatiemanager Aart De Zitter – gelooft heilig in de kracht van goede verhalen, en past de beste verhaaltechnieken toe op de wereld van de corporate communicatie: ‘the art of corporate storytelling’ wil bedrijven helpen om steengoede verhalen te zoeken, vinden en vertellen. En BeSpoken schrijft die verhalen ook zélf: het zijn stuk voor stuk teksten die (ver) boven het traditionele PR-maaiveld uitsteken. De Zitter: ‘te vaak kreeg ik als journalist persberichten van PR-bureaus waarmee ik niks kon aanvangen. Ik weet als geen ander wat journalisten écht nodig hebben, en besef ook goed hoe frustrerend het voor bedrijven is om niet aan de gewenste exposure te geraken. Met BeSpoken wil ik bedrijven helpen om goede, beklijvende verhalen te vertellen.’
BeSpoken geeft advies (‘we think’), voert uit (‘we do’) en leidt op (‘we train’).
Benieuwd of BeSpoken jouw onderneming op het communicatieve voorplan kan tillen? Neem dan vrijblijvend contact op. Of vraag een gratis ‘Quick Story Scan’ aan. En check de nagelnieuwe website.