In enkele punten:

Wat doen we?

Gedaan met de vaak nietszeggende copy van PR-tovenaars. BeSpoken pakt het slimmer aan: het helpt je zoeken naar dié verhalen die er écht in slagen om je bedrijfsboodschap op een beklijvende manier te vertellen. Old school, yeah! En BeSpoken schrijft die verhalen ook zelf: we practice what we preach! Lang of kort, offline of online, voor interne publicaties of externe magazines: BeSpoken bulkt van de schrijfervaring. Onze teksten gaan regelrecht op hun doel af.

Naast zoeken en vinden én schrijven, wil BeSpoken je ook trainen om zélf een uitstekende corporate storyteller te worden. Dat kan via groepslessen of via volledig op maat gemaakte opleidingen.

Ontdek hier onze diensten

Hoe doen we het?

Op basis van onze rijpe ervaring in journalistiek en communicatie hebben we een uitgekiende methodiek ontwikkeld om verhalen te zoeken en vinden, én die te implementeren in je communicatieplan of content calendar. Die methodiek maakt BeSpoken uniek in de wereld van de communicatiebedrijven.
Als schrijvers hebben we een stelletje fijnbesnaarde en scherp geslepen pennen. Schrijven als kunst: the art of corporate storytelling. Even onbescheiden wezen: we hebben die ‘art’ wel in de vingers. Doe er dus je voordeel mee.

Wie zijn we?

Zeggen dat BeSpoken op senioriteit gebouwd is, is haast een understatement. Oprichter en zaakvoerder Aart De Zitter deed bakken journalistieke ervaring op voor ronkende titels als De Tijd, Trends, De Standaard, VAB Magazine, maar werkte ook voor Kanaal Z, AVS, VTM. Daarnaast bouwde hij een ruime ervaring op als communicatiemanager bij een aantal grote bedrijven. Koppel dat aan een sterk nationaal en internationaal netwerk in de bedrijfswereld, en je snapt dat hij de juiste man op de juiste plaats is om jouw bedrijfsverhaal naar een (veel) hoger niveau te tillen.

BeSpoken werkt samen met freelancers die stuk voor stuk veel kilometers op de journalistieke teller koppelen aan bedrijfservaring: géén juniors, enkel mediors en seniors. Wij kiezen resoluut voor het epitheton ‘old school’, weg van de waan van de vlugge tweet of oppervlakkige perstekst. Terug naar de kwaliteit die er ooit was. Ervaring en senioriteit boven. Wij zijn rotten in het vak. And proud of it!

about-aart-de-zitter-2

Waarom?

Meer dan wie ook zijn wij van BeSpoken heilig overtuigd van de kracht van het goed vertelde verhaal. BeSpoken kan terugvallen op een zeer ruime expertise in de wereld van de journalistiek én corporate communication.
Te vaak lees je persberichten die hun doel missen: ze leiden niét tot journalistieke coverage, ze worden gewoon genegeerd. Waarom? Omdat ze niet aanzetten tot wat een journalist écht nodig heeft: een idee voor een (steen)goed verhaal. Communicatiemanagers raken gefrustreerd omdat ze veel betalen aan PR-bureaus maar er te weinig return voor krijgen. BeSpoken kiest resoluut voor een andere aanpak, en garandeert een veel betere ‘return-on-investment.’